Lilianne en Miranda

134
Video’s:

Over ons

In het kader van "gin bitter leven al un goei", reizen wij nogal wat af. De ene keer een reis met veel kilometers de andere keer een weekendje weg.

Nu kunnen twee freaks als ons niet zonder al onze gadgets dus er ligt wat klaar... Ipads,  (want ja de een kan niet een boek lezen of een spelletje spelen op de iPad terwijl de ander toekijkt), alle oplaadapparatuur voor 2 smartphones de eerder genoemde apparaten en dan hebben we nog last but not least het fototoestel.

Over onze reis

Vorig jaar zijn we wezen cruisen over de Middellandse Zee en dat is erg goed bevallen. Dus nu gaan we nog maar een keer met de boot rondvaren. De bestemming is deze keer de Noorse Fjorden en we maken ook een tussenstop bij de Noordkaap.

Bezochte landen

Wij hebben 20 landen (8%) bezocht:

België, Canada, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Laos, Luxemburg, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Spanje, Thailand, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.